22 kwi 2017

Haul kosmetyczny kwiecień rossman -55 % cz.1



 Hej Kochani!

 Dzisiaj przychodzę do was z moim zdobyczami, z promocji w rossmanie -49% i -55%.
Ogólnie to ja w rossmanie byłam pierwszego dnia promocji o 8,00 (czyli od razu, gdy otwierają sklep).
Ale wybieram się też na drugi raz na zakupy, na spokojniej, jutro bądź pojutrze, więc jakoś w środę pojawi się haul cz.2.

Bo te zakupy robiłam na szybko, po musiałam zdążyć na drugą lekcję.
A paletkę i podkład, w sumie również puder kupiłam w "ciemno", bo żadnych testerów nie było.







1. The blushes NUDES maybelline

Cena przed promocją ok. 55 zł po promocji +/- 20 zł.











 Jak widzicie wyżej na swatchu, pigmentacja taka sobie.
Spodziewałam się lepszej, po paletce za tą cenę.
Ale ciemniejsze odcienie (dolne), jeszcze ujdą jeśli chodzi o pigmentację, ale cztery pierwsze są prawie nie widoczne.


 Plusy:
- ładne, estetyczne opakowanie paletki
- podoba mi się kolorystyka (takie naturalne, neutralne kolorki)

 Minusy:
- brak lusterka w paletce
- średnia pigmentacja

Dam wam znać więcej po dłuższy testowaniu, czy nie osypuje się z powiek i td.

2. FIT me! maybelline

Odcień 105

Cena przed promocją ok 28 zł, po promocji +/- 12 zł








3. Rice Powder wibo
Czyli matująco-utrwalający transparentny poder ryżowy.

Cena przed promocją ok 16/17zł, po promocji ok +/- 7 zł









Jak podoba wam się haul? 
Który produkt najbardziej wpadł wam w oko?

 A wy kupiliście coś na promocji w Rossmanie ?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach.♥



xxx



39 komentarzy:

  1. Jaaa Ci zazdroszczę tej paletki! Aż żałuję, że tutaj nigdzie blisko nie ma rossmanna... Eh :(

    Ankuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze ten podkład taki trochę za ciemny :) A pigmentacja, no nie ma szału :/ Ale co tam ^^ Ważne, że masz to co chciałaś :) My na promocje w Rossmannie idziemy dopiero 28 (ostatni dzień) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy - zazdroszczę, że udało ci się kupić puder ryżowy, bo w moim Rossmannie dosłownie po 10 minutach od otwarcia nie było już ani jednego :(
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/04/haul-rossmann-49-natura.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na paletę z Maybelline tylko, że tą drugą w odcieniach brązu. Ale nie wiem czy ją kupię, bo mam za dużo cieni :) Chciałam kupić puder bananowy z Wibo, ale niestety nie mogłam go znaleźć w żadnym Rossmannie... Jeszcze parę dni do końca promocji, więc może jeszcze gdzieś złapię. Korektora z Astora też nie było nigdzie, a też go bardzo chciałam. Było pusto na tej półce, podkładów tak samo już nie było a poszłam pierwszego dnia o 10 :)
    Wzięłam pomadkę Bourjois Rouge Edition Velvet nr 07, rozświetlającą bazę z Miss Sporty i Million Dolar Lips z Wibo.

    dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę drugą paletkę z Maybelline i mam nadzieję, że mi się sprawdzi :D Tego pudru ryżowego nigdzie nie było już pierwszego dnia, ciekawe czy zostały dołożone :D
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłabym puder, jeśli jeszcze będzie. U mnie w Rossmannie w dwa dni pułki potrafią być "wyczyszczone" podczas promocji :D


    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka ma naprawdę ładne kolorki!
    Podkładów i innych takich rzeczy nie używam, więc nie mogę wyrazić swojej opinii w tym temacie. Ale masz piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna paletka. Kupiłam całkiem sporo rzeczy. Wszystko dzięki mało popularnemu Rossmannowi. Nie podoba mi się ten szał na kosmetyki. Chciałam kupić ten puder, ponieważ słyszałam o nim dobre opinie. Jednak wygrałam z pokusą. Jak skończy mi się ten, którego obecnie używam to może wtedy zakupię ten z Wibo.
    Robisz prześliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ten produkt od wibo działa? Mój puder niestety nie matowi tak jakbym chciała..
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten podkład :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Paleta cieni ma bardzo ciekawe odcienie , podkład dla mnie za jasny ale jest dobry ,a o pudrze ryżowym słyszę pierwszy raz ,jakoś nie spotkałam się z tym nigdy :) Ciekawe produkty i na pewno zakupy udane .

    http://seemixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie załapałam się na tą paletkę, mam nadzieję, że jeszcze ją kupię :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka bardzo mnie zaciekawiła:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nowości! A paletka skradła moje serce, jest cudowna :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. oo ciekawi mnie ten puder z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne, ja kupiłam podkład, paletkę rozświetlaczy i pomadkę. Żałuję że nie kupiłam więcej rzeczy ale już było wszystko bardzo rozkopane :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Również mam puder ryżowy, ale z ekocery. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam ten puder z WIBO jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Też miałam robić podobny wpis, ale jestem niezadowolona z zakupów. Może zmienię zdanie i dokupię coś jeszcze jak się uda - wtedy będę nad tym myśleć :D strasznie fajne kosmetyki udało Ci się "upolować", niestety pudru z WIBO nie udało mi się dorwać :(
    Zapraszam do siebie, ostatni wpis jest w tematyce bardziej samochodowej, ale w przedostatnim piszę gdzie najtaniej w sieci zamówić kosmetyki, i jakie moim zdaniem zasługują na uwagę. Może uda Ci się czymś zainspirować, zapraszam: http://easy-freaky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałam kupić ten puder ryżowy, jednak u nas nie było go w żadnym z kilku Rossmanów ;( sprzedały się od razu. Może uda mi się kupić go wtedy, gdy promocje już się skończą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach ostatnio poluje na tą paletkę w cenie promocyjnej!! Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię firmę Wibo ale szczerze o tym pudrze nie słyszałam;)
    Pozdrawiam;***
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiałam się nad tą paletką, ale poczytałam recenzję i się zraziłam i nie żałuje bo zdecydowanie nie byłabym z niej zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam o tej paletce same nienaganne opinie, czasem miałam wrażenie że była bardziej chwalona od naked czy tych wysoko półkowych nowinek. A tu proszę! Nie dajmy się zwieść, same reklamy haha. Twoja opinia jest przynajmniej szczera i to lubię. Bardzo fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej! Jaka ta paletka śliczna ^^ To coś dla mnie! Ja byłam w Rossmannie, ale tylko po korektor :) Super wpis! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jutro na pewno kupię ten puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kupiłam podkład z rimmel (czerwona nakrętka) oraz puder. Ciekawe jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie zarówno puder ryżowy i bananowy niedostępne :( a tak się na nie czaję!

    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna paletka z cieniami

    OdpowiedzUsuń
  30. Na promocje do rossmanna poszłam w trzech seriach i jestem bardzo zadowolona z zakupów. Cały czas się tez zastanawiam nad pudrem ryżowym może w końcu go kupię mimo, że promocje już się skończyły.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę, że udało Ci się upolować puder ryżowy z wibo, bo mi niestety nie dopisało szczęście. A paletka faktycznie ma bardzo słabą pigmentację, ale mimo wszystko czekam na Twoją recenzje po dłuższym używaniu, bo jestem ciekawa jak z trwałością.
    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę,że zakupy były świetne! Zazdroszczę tej paletki,bo od dawna już chciałam i jakoś nie mogę jej upolować. A wpis wręcz idealny! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety nic nie kupiłam na tej promocji :/ Ale zrobiłaś bardzo fajne zakupy. Szczególnie zazdroszczę pudru ryżowego. Powodzenia w dalszym blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem bardzo ciekawa podkładu, dużo dobrego o nim słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi się nie udało dorwać tego pudru, a to była jedna z rzeczy, które miałam Bna liście odkąd dowiedziałam się o promocji. Na szczęście udało mi się kupić puder ryżowy w czekoladce od Lovely <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Tez kupiłam parę rzeczy w rossmannie i świetnie mi się sprawdzają. Tego pudru szukałam cały czas, ale niestety nie udało mi się go znaleźć

    OdpowiedzUsuń