31 gru 2019

Podsumowanie 2019 roku

grafika 2020, festive, and happy new year

Podsumowanie roku


 W dzisiejszy sylwestrowy dzień nadszedł czas na podsumowanie 2019 roku.



Jakbym miała wymienić chwile które dobrze wspominam, pierwszym takim wydarzeniem była studniówka która odbyła się 9 lutego. Świetnie się bawiłam, założyłam wymarzoną długą suknię i mam wiele wspomnień z tego dnia.

Jednym z moich postanowień noworocznych była nauka do matury. Mogę powiedzieć że jeszcze pisząc to postanowienie rok temu, miałam bardzo nie ciekawą sytuację z matematyki, gdyż miałam zagrożenie. Tak naprawdę nastawiałam się że może mi się nie udać zdać, podejść do matury. Lecz zdałam skończyłam liceum, maturę z matematyki zdałam na 52% więc jestem nawet bardzo z siebie zadowolona.

Kolejnym postanowieniem było zdanie egzaminu praktycznego na prawo jazdy. Po roku moja przygoda z prawkiem zakończyła się pozytywnie, bo w maju zdałam egzamin. Teraz bardzo lubię jeździć autkiem, a jeszcze rok temu  bałam się czy uda mi się kiedyś zdać ten egzamin, ale pomimo niepowodzeń, nie poddawałam się i udało mi się zdać za 6 podejściem.

Wiosną tego roku zaczęłam również swoją przygodę z praktyką jogi, do której zachęcił mnie obejrzany na Netflixie film "Jestem Maris. Portret młodej joginki". Zaczynając ćwiczyć byłam kompletnie nie rozciągniętą osobą, a obecnie bardzo to się zmieniło. Dzięki jodze czuje się też lepiej wewnętrznie, zaczęłam lubić siebie i akceptować ograniczenia. Joga wycisza, pozwala zwolnić i być tu i teraz. Nigdy bym się nie spodziewała że jeszcze w tym roku będę miała okazję sama poprowadzić pierwszy raz zajęcia z jogi. Było to dla mnie wspaniałe doświadczenie, pomimo tego że bałam się jak sobie poradzę, bo wcześniej ćwiczyłam tylko sama w domowym zaciszu. Na szczęście wszystko się udało, byłam bardzo szczęśliwa i wiem już że w przyszłości chcę być nauczycielem jogi, czuję że to moje powołanie.

Nagrałam filmik z moją reakcją na wyniki matury, który stał się najpopularniejszym filmem na moim kanale na Youtube.

W tym roku podjęłam również decyzję o przedłużeniu wakacji i zrobieniu Gap Year. Chciałam odnaleźć siebie, swoje powołanie i myślę że mi się to udało. Dzięki temu że mam teraz więcej wolnego czasu, niż podczas chodzenia do szkoły, odnalazłam nowe pasje, zaczęłam uczyć się hiszpańskiego, pokochałam sport, zapisałam się na naukę pływania. Miałam czas również na moje dotychczasowe zainteresowania, przeczytałam kilka naprawdę dobrych książek.

W wakacje udało mi się również wyrwać na króciutki (ale zawsze coś) wyjazd za granicę, podczas którego odpoczęłam i mam dobre wspomnienia.


 Nie zawsze było też kolorowe, z pewnością wyniosłam pewnego rodzaju lekcje. Chciałam prowadzić już samodzielne dorosłe życie. Przeprowadziłam się nawet na pewien czas do innego miasta, pierwszy raz zmierzyłam się z pracą. Doszłam do wniosku że bycie dorosłym wcale nie jest takie łatwe.
 Ja nigdy niczego nie ukrywam, więc zdarzały mi się i momenty słabości, wylane łzy, bezsilność, cierpienie. Myślę że w życiu popełniamy błędy, żeby się na nich uczyć i drugi raz już postąpić inaczej.

 Podsumowując w tym roku wydarzyło się wiele rzeczy które bardzo dobrze wspominam. Wyciągnęłam od życia też pewne lekcje, odnalazłam swoje cele i powołanie. Teraz pełna optymizmu i pozytywnej energii wchodzę w Nowy Rok.


 Moje postanowienia noworoczne na 2020 rok

  • Sportowe: nauczę się robić szpagat, będę regularnie biegać, nauczę się dobrze pływać, będę praktykować codziennie jogę, wybiorę się na zajęcia z Aerial jogi
  • Będę się uczyć angielskiego i hiszpańskiego
  • Podejdę do poprawy matury i złożę podanie na studia
  • Przeprowadzę się do miasta (gdzie uzależnione od studiów)
  • Będę się zdrowo odżywiać i prowadzić aktywny tryb życia
  • Przeczytam dużo książek (przynajmniej 2-3 miesięcznie)
  • Będę regularnie prowadzić tego bloga, bloga o jodze i kanał na Youtube
  • Zaoszczędzę trochę pieniędzy przed studiami, spróbuje znaleźć pracę
  • Zrobię sobie tatuaż
  • Będę robić dużo zdjęć i regularnie je wywoływać
  • Będę podróżować
  • Wymienię telefon na nowszy model




Podsumowania z ubiegłych lat:


Szczęśliwego Nowego Roku!
xxx


2 komentarze:

  1. Dużo planów na kolejny rok. Życzę Ci, abyś mogła je zrealizować. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji planów ☺️

    OdpowiedzUsuń